Underbara söndag

Mornings!
Å vad jag älskar söndagar.
Alla sov ända till kl 8.00 idag. Tack Noah för att du lät oss få lite sovmorgon. När sov jag senast nio timmar? Nu är det snabba puckar. In i duschen, åka och handla, måste införskaffa små, små bebiskläder till min vän M som precis fått en liten pojk. Sen tänkte jag hinna med en sväng till J. Engbergs antik idag. Så är det måla skåp, måla klart hyllan och taket i Eddies rum. Så vi har att stå i.
Och jag glömde ju det självklara...underhålla min son på alla vis så att vi kan greja.
Vad gör ni en söndag som den här?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Tack för besöket:)Oj vad mycket du har att göra idag, själv kommer jag ta det vääääldigt lugnt då vi hade möhippa för min svägerska igår. Vi hade himla mysigt men oj vad trött man blir ;)



Ha det gott!



Kram Linda

2009-08-09 @ 09:30:44
URL: http://lindasvitatankar.blogspot.com
Postat av: Petra Bloggar

jaha så du har också ett vitt hjärta på din ena toalettdörr, otippat :-)



Får man se bilder på ditt hem?

2009-08-09 @ 10:17:39
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: andrea

jag jobbar, bara 3 v kvar, sen far jag va lite ledig o pusta ut... annars e min rast slut om nagra minuter o da e det ut o serva bossen igen...



forsoker planera lite semester oxa, svart att valja veckor bara.

alskar dig, puss

2009-08-09 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0