Typiskt mamma

Jag vaknade i morses utav en högljud melodi som jag inte kände igen. Först så trodde jag att Noah hade fått en ny leksak som jag inte hade sett, men när jag förstod att Noah och Joel satt och åt frukost förstod jag att så inte var fallet. (Noah får inte ha leksaker på bordet när han äter.) Detta väckte ju såklart min nyfikenhet, så trots att jag var för trött för att gå upp, tassade jag ner ändå. Just då var det tyst och jag såg ingentig "ovanligt".

"Vill du ha rostat bröd", frågar Joel med ett flin.

"Visst", svarar jag.

Brödena hoppar upp, och då spelas en kort melodi som ska signalera att brödet är färdigrostat.
Då ser jag ju att det är brödrosten Noah fick i julklapp av min mamma, som rostar en Musse Pigg figur.
Typiskt min mamma att  köpa grejer som spelar och låter.
Noah tyckte ju självklart att detta var superkul, så under hela frukosten satt va och lyssnade på den här "ljuvliga" melodin.

Känner mig liiiite bättre idag. Men både Noah och Eddie är mer förkylda idag.
Kanske kan jag ta mig ut en sväng och handla lite. Joel är uppe och målar i Eddies rum. *jiippie*
Vad gör ni?

Kram!


Ja, ja, god morgon på dig själv du, musse pigg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0