Två fröknar på en lördag

Emma tog med mig till Två Fröknar idag. Oj om jag hade missat något. Det är verkligen att rekommendera att ta sig en lördagsutflykt dit, där man kan avnjuta både fika och shopping i lantlig stil/ shabby chic.
Där fanns också två trevliga fröknar som mer än gärna hjälper till att få fram det du vill ha. De tipsar om födelsedagspresenter och hur du kan göra för att förgylla ditt hem. Jag fick ett tips som jag ska prova med mina rostiga bokstäver.
Jag ville ha allt i hela butiken och kommer göra många turer dit innan året är slut.

För den som inte vet vart Två Fröknar ligger kan jag meddela att du åker till Uddevalla/Torp köpcentra, och fortsätter sedan mot Lysekil. Så svänger du av några hundra meter till vänster innan rondellen vid rotviksbro. Där står det också skyltat. På lördagar hade de öppet 10-14.









Kommentarer
Postat av: Åsa

Nästa gång skulle jag vilja följa med...Kramiz



Vad fina dina loppisfynd har blivit...Du är en riktig fixarlady

2009-08-30 @ 10:00:03
Postat av: Theza

vilken mysig butik. Får bli en tur dit framöver ;) Tack för tipset.

2009-08-30 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0