Stilleben

Jag fick gjort allt det jag tänkt mig igårkväll och det kändes som ännu en sten ramlade av bröstet. *jiipie* Nu ska jag bara fortsätta ikväll. Hoppas Noah är lika trött som igår, då somnade han såfort han la huvudet på kudden. Han va bra ilsk nu på morgonen när han skulle gå till dagis med Joel. Han skrek och gormade och grät. Lillplutten då..han är väl ovan vid att vi sliter upp honom och slänger iväg han så tidigt. Prutten ligger här på golvet och sover, själv har jag betalat räkningarna, så nu var man fattig igen. Ska försöka hinna med att laga lunch innan jag ska hämta Noah om två timmar.

Idag ska vi ut och ha picknick med J och hennes N. Hoppas vädret håller i sig bara.
Här är en liten tjuvtitt på mitt nya trädgårdsstilleben.
Ha en bra dag!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Therese kusin

Åhh va fint du gjort... Rolig blogg - keep up the good work!



Nu är jag hemma igen efter resa, kanske skall försöka ses. Kram

2009-08-25 @ 10:52:21
URL: http://www.mama.nu/blogg/thereses-blogg/
Postat av: Petra Bloggar

jättefiiiint!

2009-08-25 @ 21:27:03
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0