Söndagsångest

Vi är nyss hemkomna från pappa. Vi har ätit petz (pizza) och smaskat kanelbullar så tänderna är alldeles frasiga. Noah somnade i bilen, men nu kom han tassandes ner från rummet. Han måste vaknat till när Joel gick ut och stängde dörren. Jaha, då ska man försöka få han i säng igen då.. *suck*
Eddie har pipit hela dagen och bara ätit hela tiden. What´s up with him? Jag har knappt hunnit stoppat i sista skeden med mat innan han ska ha en ny burk, eller en ny flaska.

Har ångest. Varför har jag blitt en sån orolig själ? Det passar mig inte.. detta är inte jag.
Gha...nu piper prutten igen, måste kolla läget. Hoppas ni haft en bra helg, nu är det ny vecka som gäller.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men inte ska du må o känna så!!



Jag mådde så o det blev bara värre. Tillslut satt jag helt apatisk på köksgolvet o visste inte om jag skulle ge barnen mat eller om vi hade ätit...



Det finns hjälp att få! Ring din husläkare o tala om hur du mår!!

Jag äter medicin sen 1 år tillbaka för att hålla mig ovanför ytan. Det är vanligare än du tror. Men många mår som vi!

Undrar du över nåt eller bara vill skriva av dig får du gärna göra det!



[email protected]



Sköt om dig!



Kram Jeanette

2009-08-23 @ 21:35:59
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0