Snygg skit

Syster är för söt. Här kom hon, mitt i allt kaos, med godis till mig eftersom jag tidigare sagt att jag vart godissugen, och med en ny film till Noah eftersom han sett alla sina femtioelva tusen gånger. Han fick andra delen utav Barnen i bullerbyn. Åååå det är min favorit bland alla Astrid Lindgrens filmer. Noahs favorit är väl Pippi, men shit va trött jag är på henne alltså. Jag kan alla avsnitt utantill. Noah har aldrig varit mycket för tecknat, och det tackar vi för, för hur kul är tecknat?
Astrid Lindgren.. hon var diamanternas diamant! Försöker samla på mig alla till Noah. Jag tycker det är minst lika roligt som han att se på. Vilken är eran favorit och varför?

Ja, ja, syster yster och jag tog svängen till stan för att hyra film. Det blev den senaste Wallander filmen. Och jag var ju bara tvungen till att ta vägen förbi Åhléns, och titta vad jag hittade. Pefekt att slänga ner all skit vi har ströendes överallt. Snyggt placerad skit.
Jag blev helt slut efter trippen till stan, så jag måste bara acceptera att jag inte mår bra. Dessutom känner jag att min gamla panikångest är på intågande igen. Det är för jag stressar alldeles för mycket och oroar mig för mycket för allt och alla.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Ta det lite lugnt Johanna!!

2009-08-04 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0