Loppisrunda

Imorses kom jag på att vi hade frukt i trädgården, äpple och plommon. Så jag skickade ut mina killar för att plocka lite så jag kunde baka en härlig äpplekaka. Jag är visserligen inte mycket för bakverk med äpplen i, men what to do när man har frukten i trädgården liksom. Jag kan ju inte slänga bort den! Vi skulle ju dessutom iväg, så det passade ju bra att baka och ta med.

Sen bar det iväg hem till Å&E. Vi trotsade blåsten och satt ute och fikade. Sen fick jag och Å den perfekta idén om att åka på en loppis som jag hade sett förgående dag då jag körde hem från stugan. Så vi lämnade alla fyra barnen och drog iväg. Det slutade med tre loppisar och flera timmar senare. Jag gjorde tre fynd, men dagens bästa gjorde Å. En härlig gammal, liten gungstol för dryga 100:-.
Tack Å för en skön dag med prat och skratt och bilfärder ända ut i de djupaste av skogar. Du är underbar!

Kram!


Varför ta en boll när det finns äpplen? (tycker Noah ialla fall)

Gjöööööööööna bäpplen. (Noah)

Om det blåser? Nädå. =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi hade såå roligt, vad kul att du lägger upp det så här snabbt...Tack för idag gumman...

2009-08-16 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0