Köpa sig glad

Noah blev lämnad hos mamma och Joel tog med sig Eddie till en kompis för att fika. Då slog det mig, HERREJISSES jag har fått egentid! *hoppa hoppa*
Jag styrde kosan mot köpcentrat, (såklart) i jakt på något fint till hemmet. Jag var tvungen att tröstshoppa lite efter allt energitagande som gått åt den senaste veckan. Jag vet att jag inte borde, men jag ville så gärna bli på bra humör.
Först blev det sånt där nödvändigt trist, kollegieblock och strumpbyxor.
Men sen slog jag klorna i ett vackert fat på Indiska som jag spanat in länge. Flera gånger har jag gått och funderat på det, men varit sådär snål och tyckt att 200:- är mycket för ett fat. Så nu var det halva priset på Rean och då fick jag det för
62,50:-. *glad*
Sen sprang jag in på..ja vad fan heter den affären där ute..hmm..a i alla fall så köpte jag med mig en stjärnlykta hem som jag har hängt i köksfönstret.
Till sist fick jag tag i fyra olika slags vimplar på Rusta. Och där är det ju 25% på allt eftersom butiken flyttar. =)

Den som säger att man inte kan köpa sig lycklig, har så jävla fel! Ok, jag var inte lycklig över dessa grejer, men jag blev sannerligen på bättre humör, och hade jag haft mer pengar så hade jag kunnat vara hur lycklig som helst. =)
(och för alla som säger; "men vad hade du helst önskat, att ha mycket pengar eller få vara frisk", så tar jag självklart den sistnämnda, men hur ofta får man chansen att välja här i livet?)



Kommentarer
Postat av: Emelie

SCHNYYYYYGGT!!! Jag har också det fatet, sägas bör att jag fick också mitt på rean, I LOVE REA!!! =D

2009-08-21 @ 18:14:04
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0