Kan du skicka mig penisen?

Kom precis hem från mamma. Noah är ute och cyklar med Joel och jag tog mig lite bloggtid innan jag ska steka lite pancakes. Fan, det går sakta framåt hät alltså. Joel sa att han skulle måla listerna innan vi kan flytta in Eddies grejer. Dom jävarna hade jag glömt bort. *stor suck* Man får väl hoppas på imorgon då.

Vi sprang lite på stan förut, och jag hittade en jättesöt tavla som fick följa med hem till Eddies rum. Och så ett salt&peppar kar. Det var inte förrän jag kom hem som jag började fnittra. Herregud, det är ju två penisar jag köpt. Är de inte slående lika?

Kram!


Kan någon skicka peni..saltet?


Dålig bild jag vet! Elsa Beskow tavla. 20:- på rean. Snacka om kap!!

Kommentarer
Postat av: Emma G

Även här blev det pannkakor idag! Att du inte la märke till likheten tidigare! Lite kul är de allt!

Kram

2009-08-12 @ 19:40:40
Postat av: Sari

Tjusig tavla och haha.. måste säga att jag gillar formen på saltkaren ;)

2009-08-13 @ 08:38:00
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0