Jag och Morgan

Jag sitter här med en nyfunnen vän och filosoferar. Vi har grillat och gjannen klipper gjäset, så det blev plötsligt sommar igen.
Joel börjar jobba på måndag så då återgår den här familjen till det verkliga livet med jobb, dagis, tider att passa, planering inför hösten osv. Det känns både bra och ångestladdat. Jag kommer ha en "jobbig" höst och jag tror att det hänger över mig som ett litet åskmoln. Det kommer vara mycket flänga fram och tillbaka, lämna barn, hämta, plugga, aktivera barnen och massa massa mer. Jag är rädd för att gå in i väggen one more time. Men kursen jag läser är något jag valt helt själv och som jag känner att jag bara måste göra för min egen skull just nu. Så jag behöver erat stöd.

Nu ska jag lägga upp fötterna i soffan och se på när Noah spelar Playstation 2 med Joel. Så ska jag självklart prata mera med Morgan, jag har endel att ta igen. =)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

fredag? knasboll, det är ju lördag haha!



KRAM

2009-08-22 @ 19:34:12
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

men du, ta det lungan, klart att det blir heltiskt och många trötta och utmattade tårar kommer fällas, men du är kvinna vettu och därmed starkare än du tror :-) Jag bor bara några mil bort och du är alltid välkommen att snacka gojja över en latte eller fem när du vill! :D

2009-08-22 @ 19:35:41
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: andrea

hahaha, nej det var nagot som vi valde helt sjalva, kanske kan battra pa dricksen lite i slutandan :)

hahaha...



for storkovan, ja en fin middag kanske for att fira att slitet e slut, o kanske tar ett o annat samtal med din kara van morgan...

alskar dig men tyvarr kan jag inte komma hem vannen min, har kanske en charter pa en vecka i kroatien den veckan... saknar saknar saknar dig.

2009-08-22 @ 21:36:09
URL: http://lifeofandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0