Jag har bestämt mig

Imorgon, vare sig jag är sjuk eller inte, tänker jag åka iväg på loppis. Det var jättelängesedan nu, och det riktigt kryper i mig när jag inte får ha något att pyssla med. Det finns visserligen massa projekt här hemma, men de kostar, så vi står still. Jag blir tokig när det inte är ordning omkring mig, men ärligt talat- vi har alldeles för mycket att ta tag i, så jag skiter änna i vilket.
Har tittat på ett runt köksbord till köket på blocket. Har alltid velat ha det. Visserligen är det opraktiskt i vårat lilla kök, men vill man, så vill man.

Joel, den skogsnörden, tog med Noah ut för att plocka svamp, så jag och prutten är ensamma hemma. Han får tänder och gnyr bara hela tiden, så jag blir crazy. Ingenting hjälper! Några andra förslag, förutom att bära omkring, bitleksaker och kalla grejer att bita på? Dessa jävla tänder spricker aldrig igenom heller.
*host host*
Måste gå och plocka upp min lilla pipolle.

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hej! Är det du som frågar var jag hittar loppisarna?



KRAMAR

2009-08-01 @ 20:37:39
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

aahaaa vad tyckte du om den vid backamo, jag har inte varit där än? och visst har tanten i lagårn bra grejer emellanåt! Me löv! :D

2009-08-01 @ 22:46:50
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0