Ingen gnista

Nyss hemkomna från stan- utan bil! Vi kanske får den i morgon om vi har tur. Shit, borås djurpark är hotat! Som om det inte vore nog så fick vi reda på idag att det inte dimper ner några pengar från försäkringskassan denna månaden för Joels föräldraledighet. *ghhhha* Jag blir tokig på att det alltid ska bli motgångar för oss. Jämt! Varenda månad är det något nytt som bara tar pengarna framför ögonen på oss. Så idag har jag tappat orken för att greja här hemma. Och lusten. Någon som kan peppa mig lite!? 
Och ja, jag vet att jag har världens finaste och goaste och friskaste ongar, så jag ska inte klaga. Och jag klagar inte..just nu har jag bara tappat gnistan lite.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0