I väntan

Rummet är färdigt! Listerna är målade, tejpen e borttagen, det är dammsugit och våttorkat. Så tänkte jag börja flytta in Eddies stora skåp som vi också målat vitt. Då går Joel och lägger sig och sover!  Det finns ingen möjlighet för mig att bära upp det för trappen alldeles själv. Åååå.. alltid vänta, vänta.

Ja han får skylla sig själv. Medans han ligger där uppe och sover så nätshoppar jag. *visslar* Så han kan inte komma och klaga pöå att det blitt dyrt sen. Hittade ett par fina, bruna skor, jeans till dagis och en randig tröja i massa sköna färger från H&M. Noah behöver verkligen uppdatera garderoben.

Har ett paket att hämta ut också. Hm, om jag och Noah skulle ta bilen och åka och hämta det tro.

               
Tröja i 2-pack 99:-                                                              Jeans 129:-

Alla bilder är tagna från www.hm.se
Skor 129:-







                     


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Ja, det var väldigt mysigt med grillning :)



Svara gärna på dagens fråga; "vem är din favoritbloggare?" :):)

2009-08-13 @ 14:25:43
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: SANNA

Svara gärna på dagens fråga; "vem är din favoritbloggare?" :):)

2009-08-13 @ 15:39:34
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0