Hej



Hej på dig! Det är väl alltid trevligt att bli bemött med ett hej? Oavsett om man känner personen i fråga eller inte.
Såhär ser det ut på våran ytterdörr. Jag trodde att alla tre bokstäverna först skulle kunna gå att knö in i samma ruta, men tjiii fick jag. Så jag satte J:et på sniskan istället och tycker det är lite charmigt. Varför ska allt vara så perfekt?

Imorgon ska vi åka till kusten. Eller..först hänger jag på L till hennes stuga och senare på em hämtar Joel och barnen upp mig så fortsätter vi till pappas stuga för att kvällsbada, äta god mat och sova över. Och..loppis såklart. =)
Så imorgon blir det inte mycket till bloggande, för jag åker tidigt. Men ni står ut va? =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det var ju riktigt coolt att ha hejet sådär!!

Lite busigt, som det är i en barnfamilj :)



Kram Jeanette

2009-08-07 @ 00:19:25
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0