Godingar på flaska

Min mulle till sambo och barn är i skogen idag igen och plockar mer svamp. Jag blev äcklad igår när Joel berättade hur fästingarna kröp på dem i skogen. Uäk, jag hatar de små djuren!! Så fort de kom hem igår hystade jag ner både man och barn i badet och körde kläderna i maskinen. Nojig-jag?

Prutten och jag har sovit en stund, men jag vaknade av en sån jäklans rethosta. Fick gå ner och ta en tablett för halsen och en svalkande dryck, för jag var kokhet. Har ni smakat på dessa godingar? Finns i flera olika smaker. De är små glasflaskor som man kan använda till annat efter man druckit ur dem. Dessutom är de kravmärkta, tummen upp för det.

Kram!



11:- på Coop. Finns också i Fläder/Lime


Kommentarer
Postat av: mia

jag har redan googlat den, klarade mig dock denna gång.. lycka till:)

2009-08-02 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0