Dyster söndag

Hemma från ett kalas. Vi har två jättegnälliga, trötta och halvsjuka pruttar liggandes på golvet och bara snuttar. Ja, det e väl nu det ska börjas med förkylda barn, magsjuka och hela baletten. Det e ju så gott som höst och dessutom har ju dagis börjat. Då e det ju så.
Nu ska jag steka köttbullar och koka makaroner, toppenfin middag va?
Jag sprang in super duper fort på H&M förut och köpte en dress till lilla H som vi ska träffa imorgon. Jag brukar inte handla så mycket där, men nu tyckte jag de hade litegrann i glada färger. Hur som helst så sprang jag på (som jag brukar säga), den här vinterjackan till Eddie och ett par färgglada byxor som livar upp i regnrusket.
Vad har ni gjort den här dystra söndagen?
Kram


250:- H&M. Väldigt billigt, så det får nog bli några att bytas med.

59.90:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0