Ännu en dag

Vilken natt! Eddie var så tät i näsan att han fick panik, och det var hemskt att se! Jag tog massa renässans och näsdroppar, gick runt med han, öppnade fönstret, men hans nästäppa släppte aldrig. Så log och skrattade han mot mig i alla fall. *älsklingÄ*.Tillslut hördes det att det släppte litegranna, så jag bäddade åt han i babysittern, i sittläget, och så fick han sova bredvid vår säng hela natten. Han höll i min hand hela tiden och ville inte släppa.

Idag är Noah betydligt sämre, och vid frukosten började Joel hosta han med. Så här är vi- familjen sjuk. När ska man gå till vårdcentralen? Det var liksom evigheter sen jag var sjuk, så jag har ingen aning. Mia, hur visste du att du inte hade svininfluensan och hur länge var du sjuk?

Så det blir inget kul här idag heller. Vi ska krypa ner i soffan nu och se en film och äta glass. Vad gör ni?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0